Apple and cinnamon

FÖRLÅT!
jag har inte uppdaterat på år och dar.

Mycket har hänt och orken har inte funnits. Det har vart svininfluensa,Edwardian teaparty, barnvaktning, äventyr till medeltidsborg, jobb, städa, sverige semester, bröllop,skridskoutflykt, möhippa, teater auditions, stor besök från sverige och mycket mer.

men nu är jag tillbaka efter två härliga veckor i Sverige.
Stina och Jimmys underbara bröllop, tack för att jag fick vara med.



underbara vackra.


Dante

en liten trip till Hällefors blev det också där jag fick träffa mina underbara flickor + en massa nya
Saknar er och varje gång jag luktar eller äter kokos så tänker jag på Julia.
det va tivoli, dans, öl och silikonworkshop.




Tjejligan

det va sorgligt att lämna Sverige och alla människor och lite hemlängtan har jag.
men jag kommer snart hem så jag får stå ut, vilket inte är så svårt efter som att det är
helt underbart här.

Idag har det bakats äppelkaka med hemma odlade äpplen






love

Kommentarer
Postat av: stina

åh, äntligen!

som jag väntat på en update!

gott med äppelpaj!

snart är våra äpplen klara :D

puss babe

2009-09-22 @ 15:14:04
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0