Cold and haircuts

Jag har åkte på den årliga förkylningen. Här i huset går vi omkring och snörvlar nästan allihopa.
Just nu sitter jag och dricker te och försöker andas, det är jävligt svårt när det är stoppp i näsan och lite i halsen.

Dagens goda gärning är även gjord, eller ska man säga veckans? för jag är ju tillochmed så duktigt att jag gör det en gång i veckan. volontär jobbar på Oxfam www.oxfam.org
Mycket bra affär.

Nu frilla och hårfärg har jag också, ställer självklart upp när B måste ha en modell att träna på. Jag är ju inte den som är den!

just nu är min hjärna full av snor och slem så jag orkar inte tänka och jag lovade G att jag ska baka en äppelkaka imorgonbitti innan jag måste iväg till skolan, woho så upp vis sex tiden kanske?
Men man blir ju smickrad när det är 3:e gången denna vecka som dom har bett mig göra den :)

Imorrn blir det tillbaks i skolbänken! hmmm jag trodde jag skulle slippa det och det gör jag, men jag går dit frivilligt.

Godnatt
puss
over and out



Kommentarer
Postat av: stina

oh my!

lovely babe!

är det kort bak också?

du är ju bäst på att baka så jag är inte förvånad!

föresten, säg till om du vill ha hjälp med bloggens utseénde!

pussen

2009-09-24 @ 23:05:38
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: stina

kanon!

jag kan ju göra en header också. men då får du skicka lite bilder som jag kan fixa och trixa med. vad vill du ha för färgtema då?

2009-09-25 @ 14:55:17
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0