Chocolate, Coconut and roses

Idag har jag gjort följande saker


dagen började 06.55

Plockade ur och i diskmaskinen
Matade och släppte ut Hönsen och ankorna
Släppte ut marsvinet
plockade iordning köket
damsög övre hall +sovrum
plockade ner torr tvätt
strök kläder
bakade kärleksmums
gick på promenad


Dagen är inte slut ännu.
Men jag träffade Alicia,en spansk au pair som bor i närheten.
Hon hjälpte till att baka kärleksmums.
Det kommer vara skönt att ha en vän som också är Au pair att umgås med.
England, here we come!

Fick en idé till ett halsband igår när jag skulle sova så jag skissade ner den imorse.
Har kommit på endel efter det. så nu är jag jätte sugen på att skapa mina idéer!
Och jag har idéer för min hemsida, så jag måste hem och fota och skapa.
Nån som är bra på att bygga hemsdor?











Puss








Kommentarer
Postat av: viktoria

blev dem goda? Vad kul att du fått en kompis, hihi. Bor hon i närheten?

2009-07-11 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0