Home and Away

Nu när hemfärden närmar sig så börjar jag tänka (jag tänker iof hela tiden) och planera över tiden innan stressen och efter stressen. saker jag vill göra och folk jag vill träffa.
Vissa infall känns udda och andra bara vardag som på nått sätt har sluppit undan dom senaste 5 månaderna.
jag vill fika och höra allt gossip, sitta i hörn på fik och bara vara. Dricka vin och se skuggorna från levande ljus dansa,Besöka livrustkammaren. Bli varm i själen när jag tar förska klivet över tröskeln på Hammarteatern och falla in i det där som jag kallade tråkig rutin och jävla skitliv!
Jag har provat, jag har sett och jag har älskat det.


* möblera om "mitt" rum +storstäda
* fixa min ateljé på riktigt!
* Rensa garderoben/erna och lägga ut på tradera
* Leva livet som svältande konstnär




Jag och säker många andra har gjort innan mig tänker ta upp det där med bloggar och vad dom egentligen innehåller, vad är det som gör att vissa är välbesökta och får tusentals komentarer och andra inte? när dom innehåller samma sak. jag tänker inte nämna namn eller klanka ner på nån.
Vi väljer själva vad vi har i våran blogg. Gillar inte folk det så läs den inte.
Jag kom på mig själv i allt läsande och inspirerande (när man ser den där snygga kjolen) allt man vill ha, när blev jag så materialistisk? jag tror nog att jag alltid har vart det men när tar det över? när ens liv handlar om det?
Det kan det ju inte vara eftersom många försörjer sig på det och det är ett yrke.
Jag har ju själv laggt ut bilder och vart det är köpt, man är stolt och vill visa folk vad man har och inspirera andra.
Alla har en gräns, det svåra är att inte snubbla över på fel sida.



Jag tror att mitt hår goes Donald Trump ibland

                       
                   





Klappa mig själv på axeln, jag har äntligen tagit tag i skissandet!


Kärlek
puss               


Kommentarer
Postat av: LONDON

tack! :)

2009-11-05 @ 17:09:27
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0