Movie and Relaxing

Nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen.
jag har vart tillbaka i skolbänken,shoppat,jobbat,slappat,skrattat och gjort lite smycken.

En dam från Market Harborough teatre ringde mig just och undare om jag vill komma och tränas för att stå i baren! kul kul.
desutom får jag träffa lite människor. Lite tråkigt dock eftersom att jag inte vet när jag ska hem.
Men man måste leva i nuet och ta dagen som den kommer.
Jag älskar England!

Jag såg äntligen klart filmen som jag och I började kolla på i måndags.
St Trinians, riktigt rolig faktiskt.
Kolla upp den, den handlar om en väldigt egen privatskola där eleverna och lärarna lever i sig egna värld.
skådisar som man får se är bla Colin Firth,Rupert Everett,Russel Brand och många fler.

Började även se This is England igår natt, men när jag hade en halvtimme kvar pallade jag inte mer!
Missförstå mig inte! den är as bra, men så hemst och jag klarade inte av allt våld och rasism.

Idag har jag mest latat mig, tog tag i och damsög och moppade köksgolvet dock.
Eftersom jag går i skolan på fredags mornar så måste jag jobba ikapp sen.
så jag är skyldig G några timmar 5 rättare sagt!
Jag hinner precis jobba bort dom jag är skyldig och sen så har jag nya.

Skissa måste jag också börja med, då slipper jag stressa ihjäl mig med allt sen när jag kommer hem.
Jag tänkte även erbjuda vänner och bekanta att hjälpa dom städa, stryka,passa barn,hämta barn,baka en kaka när jag kommer hem.
På så sätt kan jag få lite pengar iaf, Men jag kommer bli mina föräldrars hushållerska :)



Puss
Love


Kommentarer
Postat av: stina

njaaa, går du vidare och klickar på boka så står det utsålt... :(

2009-10-05 @ 19:48:42
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0