Pretzels and Homework

Ooopps i did it again!




Bloggandet har vart väldigt dåligt på senaste tiden!
jaja, även om det är kul så tänker jag inte dö av utmattning för att jag va tvungen för att skriva några rader.

Kära människor! jag kan förstå att det är väldigt tillfredställnade att gå på toa när man saäkert har hållt sig under hela bussturen. Men snälla och nu tänker jag på er, man kanske inte måste stöna när man får den tillfredställelsen av att gå på toa, speciellt inte när man sitter på en offentlig i ett bås på busstationen.

nått som jag kom och tänka på igår när jag satt på bussen och somvanligt spelade  för hög musik på min Ipod.
När jag sitter där och klickar och klickar.  nej inte den, inte den, nepp inte den heller, den! vad gör den här!
jag har vuxit upp så pass mycket att jag kan erkänna att endel låtar och skivor ligger kvar på Ipoden för att dom är coola, jag lyssnar sällan på dom (fast dom lyssnas på) men dom ligger kvar där mest ifall nån skulle kolla igenom och tycka gud vilka coola skivor och spellistor!
moget Josefin!
mogen nog att erkänna, men dom ligger ofta kvar ändå :)

Snart är det även hemfärd till Sverige. 10 November, 13 dagar.
see you then!
men sorgligt, kommer sakna familjen och England sjukt mycket.
But i will be back! somehow,Sometime,Somewere



Shopping shopping!
Klänning: Primark
Bok:hmv
Trosor:Primark
Accecorer:Primark
RosRing:HM
Skinnkjol:HM
Plajettbasker:Primark
Skivor:hmv
Shampo:Boots


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-28 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0