Blushing and Butterflies

Gårdagen fylldes av tomhet, kan det verkligen göra det?
kan man fylla med nått som inte finns?
Frustration och tårar

livet kan ju inte vara så svårt när man ringer mamma och hon inte förstår, hon ska ju förstå allt.
Så om hon inte tycker att världen är påväg att gå under så är den heller inte det.
pojkar och flickor! lyssna på er mamma.
i många situationer så har hon faktiskt rätt (det smärtar att erkänna) Men jag anser mig vara en vuxen människa som kan erkänna!

Mamma! du har nästan alltid rätt

Men det finns även tillfällen när du inte har nån aning om vad du pratar om :)
men jag älskar dig ändå.
Du vet att jag är en Drama queen, jag föddes ju till en.
puss

jag upptäckte igår att jag har en typisk Engelsk dörr, husen här ändrar sig så mycket så ibland blir det lite glipor och grejer och ibland får man såga av lite (inte i mitt fall)



Idag började dagen som vanligt kl 7, lite halsont och lite snor men annars ganska bra.
sen har jag tvättat,diskat,strykit,plockat,dammat,damsugit.putsat och stått i.
det skördades även lite potatis, det va skönt att få bli lite lortig om händerna.
Jag behöver inga handskar!





Nu är det också bestämmt att jag kommer hem till Sverige i december.
Tyvärr kommer jag väl inte vara så anträffbar i december/januari för att jag ska göra arbetsprover till HDK och en skola i Birmingham. men lite tid kommer det nog finnas


puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej JoseFIN hoppas du känner dig bättre. Själv känns det som om jag fått benen undan sparkade under mig igen men... så är det i livet. Det går upp och ner.

Synd att jag missade dig när du var i hällefors hade så gärna velat träffa dig.



Din sida är super fin och nu när jag har hittat den kommer jag följa den. Har själv skaffat en blogg men den är inte öppen för andra just nu utan bara för mig. Kommer göra om den senare så att jag kan lägga upp bilder på smycken och liknande.



Tänker ofta på dig

allt det bästa

Kram Linda

2009-09-23 @ 16:10:28
Postat av: Jenny

Trevligt att få följa dig så här, o lära känna dig lite mer :-) kram J

2009-09-23 @ 22:57:18
Postat av: Ingegerd

Puss och kram och Tack! Jag älskar dig min drama queen!

2009-09-25 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0