Romans and Saxons

Idag har jag varit på en föreläsning om arkeologi, inriktat på det området som jag bor i.
Ibland fick jag verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna men överlag så va det väldigt intressant.
Jag fick hålla tillbaka leendet när jag kom in i rummet där föreläsningen skulle hållas, jag kände mig ganska utanför. En massa hängivna historike intresserade människor, dom flesta dubbelt så gamla som jag.
Det fanns några små nördar också, fast iof är jag också en nörd.



Jag försöker att låta bli att sakna alla i Sverige men det är svårt, jag sitter tillochmed ibland och räknar dagarna tills jag ska åka hem.
Vad hemsk jag är!
Men jag längtar inte så mycket efter att göra arbetsprover, kommer ihåg stressen och frustrationen från förra gången! men jag får bita ihop och hoppas att jag har vuxit upp och fixar det.


Puss


Kommentarer
Postat av: stina

leta massa inspiration på nätet, skissa massor och lägg upp en plan så löser sig det nog :)

2009-09-26 @ 22:07:19
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: angie - au pair i london

va kul att du också är au pair :) hur trivs du?

2009-09-26 @ 23:37:28
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0