School and Vampire



HEMLÄNGTAN

jag har en så otroligt hemlängtan och jag vet inte riktigt varför.
Jag ställer frågan som mamma gjorde hela tiden
Vad är det du vill hem till? vad ska du göra här?
Jag vet inte!
jag tror att jag saknar att kunna vara mig själv fullt ut, faktiskt säga
nej jag vill inte damsuga just nu, jag gör det sen.
slänga sig på soffan käka lite chips och pilla navel hela dan.
Små saker som man bara saknar när man faktiskt inte kan göra dom, sånt man tar för givet.
Men samtidigt så vet jag ju att jag har världens möjlighet och tur som många andra inte har.
Jag bor hur vackert somhelst, världens trevligaste familj och jag får uppleva saker som jag aldrig
skulle ha fått se annars.


Vackra Trångfors


Idag var jag även tillbaka i skolbänken! jag trodde väl aldrig att jag skulle hamna där igen.
Inte den där man faktiskt pluggar, teoretiska ämnen!
nu är det ju iof bara ett. Engelska vilken är väldigt skoj.
Massor med trevliga männikor och en lärare som är född i Dannmark.
Jag blev lite shockad när hon frågade på danska om jag förstod vad hon sa.
Lite coolt, fast hon förstår ingen Svenska så jag får fortsätta med min Engelska, vilket jag är här för.

ohhhhh! en vän till mig har just släppt sin första video och en ny singel med sitt band Hammarström and Mark
deras första singel Reach out finns på Spotify
kolla in deras Myspace och videon finns även på youtube.
Håll till godo
http://www.myspace.com/hammarstromandmark
http://www.youtube.com/watch?v=0U3zLVEn5AY



Min underbara vän Stina har erbjudit sig att schnygga upp min blogg.
Så förhoppningsvis så kan jag bestämma mig hur den ska se ut snart så det kan bli lite renovering.
WOHO


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0